Las LomasPembuat beg pengisihan panasAnalisis prinsip kerja

2024-01-10 01:26:10
570HP155642700pakej74

Cuba guna bahan yang sama untuk mencetak warna pakej yang tidak berdiriA: ia adalah jenis talam blister dengan bahan istimewa. Permukaan potongan keras biasa yang tidak berdiri diselengkap dengan bahan pelvet, sehingga ada jenis pelvet pada permukaan talam, yang digunakan untuk meningkatkan grad cetakan warna pakej yang tidak berdiri.Las Lomas,Dalam arkeologi, arkeolog menggali kubur bersama pasangan dinasti Yuan di Shuangqiao, Yuanling County, Province Hunan. Dua potongan kertas cetakan warna pakej yang tidak berdiri ditemui di objek pengebumian peti mati perempuan. Beg profesional bukan-woven, beg kapas, beg canvas, beg insulasi panas, beg dekorasi tangan & nbsp; Pastikan kualiti, perkhidmatan dan kualiti. Penyelidik Cao Yannong, pengarah eksekutif masyarakat relik budaya, berkata bahawa barang-barang kertas cetakan warna yang tidak berdiri yang ditemukan dari Yuan Tomb of Yuanling melibatkan cetakan warna pakej yang tidak berdiri, iklan dan tanda perdagangan, dan sudah mempunyai beberapa ciri-ciri utama iklan cetakan warna pakej yang tidak berdiri modern. What's more amazing is that there are ink prints with visual and anti-counterfeiting marks on paper non-woven packaging color printing advertisements. Oleh sebab itu, dia percaya bahawa ini adalah iklan pencetakan warna kertas yang paling awal yang tidak dirancang yang ditemui pada masa ini, yang merupakan kertas terasa kuning dan putih. Terdapat perkataan tertulis dan tanda vermilion di kertas pemilik makam Yuan meninggal tahun . Cao Yannong menunjukkan bahawa dua kertas cetakan warna pakej yang tidak berdiri dicetak oleh kedai cat dan pigmen di Changsha. Kertas cetakan warna pakej segiempat yang tidak berdiri adalah cm panjang dan cm lebar, yang menjelaskan perincian kedai, pelbagai,Font ditulis tangan digunakan secara luas.Mempromosikan pencetakan warna pakej yang bukan-berdiri mempunyai fungsi pengenalan kecantikan dan kenyamanan. Pencetakan warna pakej yang tidak berdiri adalah sambungan produk dan sebahagian dari produk keseluruhan.Pencetakan warna pakej yang tidak berdiri -- lebih dari satu pencetakan warna pakej yang tidak berdiri dalam ditempatkan dalam satu pencetakan warna pakej yang tidak berdiri luar (boleh dipisahkan) &Le; kg. Contohnya, tidak-woven boleh diletakkan dalam kotak kayu, dan pencetakan warna pakej luar tidak-woven - bahagian perlindungan luaran pencetakan warna pakej luar tidak-woven dan pencetakan warna pakej tidak-woven kombinasi dan bahan adsorpsi dan liner digunakan semula pencetakan warna pakej bukan-woven - pencetakan warna pakej bukan-woven mengisi item yang sama, indeks prestasi sebelum setiap penggunaan mesti memenuhi piawai. Pulihkan pencetakan warna pakej bukan-woven - gantikan pencetakan bukan-woven bagi beberapa aksesori Textile packaging color printing. Such as barrel cover, gasket, recycled non-woven packaging color printing - the form has changed


Las LomasPembuat beg pengisihan panasAnalisis prinsip kerja



Posisi pasar: posisi pasar bagi desain pencetakan warna pakej yang tidak berdiri perlu menentukan kedudukan komoditi di pasar, dan posisi pasar komoditi biasanya ditentukan oleh posisi pemilihan pasar dan posisi pengguna aras komoditi pengjual: hanya posisi pengguna yang tepat boleh membuat pengguna lebih mungkin. Tujuan penggunaan komoditi biasanya ditentukan oleh jenis, umur, kepentingan dan kemampuan pengjual Keputusan kedudukan gaya kuat dan desain: gaya desain pencetakan warna pakej tidak-berdiri sentiasa berubah. Bagaimana untuk mencari arah dan menentukan gaya pada permulaan desain adalah juga kunci untuk kejayaan desain. Jelaskan sifat komoditi sendiri. Design dan mengekspresikan keutamaan konsumen untuk produk yang sama. Letakkan strategi pencetakan warna pakej tidak berdiri setiap kali and a memasuki supermarket dan menghadapi harga tinggi negara semua jenis beg tidak-berdiri, beg kapas dan kanvas untuk masa yang lama Beg, beg pengisihan panas, beg penghiasan tangan & nbsp; harga yang masuk akal dan perkhidmatan sempurna telah memenangkan pujian pelanggan kamiPakaian dan tempat tidur: dikumpulkan dalam beg yang berdiri dan terikat.Barang kering makanan bukan-staple terutamanya termasuk jamur, laver, jamur, jujube merah,Las Lomasbeg pakaian, cinnamon, peperSelamat datang panggilan,Apa yang mengisipkan kad cetakan warna pakej yang tidak berdiri?Font ditulis tangan digunakan secara luas.Teknologi pencetakan dan kering tin selepas tin terbentuk, beberapa perkataan dan corak perlu dicetak ofset untuk meningkatkan produk. Namun, kita mungkin tidak tahu proses pengeringan. mari kita perkenalkan besi boleh mencetak teknologi pengeringan.


Las LomasPembuat beg pengisihan panasAnalisis prinsip kerja



() karton eksport perdagangan asing dan kotak korugasi lapisan biasanya digunakan untuk cetakan warna pakej luar yang tidak berdiri, dan jubin B / C terutama digunakan untuk korugasi. Formula pengiraan kotak luar ialah: (panjang + lebar + / x (lebar + tinggi + / x harga unit per meter kuasa dua).Julat produk,Unit panjang, lebar dan tinggi ialah cm. Contohnya, jika saiz kotak luar ialah x x cm, ia adalah harga pasar) = yuan.Layar lukisan desain pereka.Sejauh yang mungkin,Las Lomasbeg yang tidak dirampas, bahagian pencetakan warna pakej yang tidak berdiri boleh digunakan semula, bukan sahaja bahan pencetakan warna pakej yang tidak berdiri boleh diulang semula. (contohnya, palet piawai boleh digunakan semula beberapa kali atau bahkan ribuan kali)Las Lomas,Peran pencetakan warna pakej yang tidak berdiri dalam pemasaran melindungi produk dan memastikan entiti produk tidak akan rosak, hilang dan rosak selepas akhir proses produksi dan sehingga ia dipindahkan kepada pengguna.Porselina sering digunakan untuk alat makanan, alat dan perabot. Penghiasan itu termasuk lukisan warna dan lukisan.A: double bubble shell non-woven packaging color printing refers to the non-woven packaging color printing form in which the paper card and the product are encapsulated in two bubble shells. Ia berkaraterisasi oleh keperluan mesin frekuensi tinggi untuk menutup pinggir shell gelembung ganda, efisiensi rendah, biaya tinggi cetakan warna pakej yang tidak berdiri tetapi pinggir dan indah dan penampilan produk. Perlu dicatat bahawa shell bulu hanya boleh menggunakan filem PVC dan PETG, jika tidak ia tidak boleh disegel panas atau kesan penyegelan panas tidak baik; Kualiti pinggir shell gelembung ganda ditentukan oleh kualiti Frekuensi Tinggi mati.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Minasbeg penapis tidak berdiriCara mengatasi kegagalan permulaan

Minasbeg penapis tidak berdiriCara mengatasi kegagalan permulaan

Dengan peningkatan teknologi produk, keperluan baru juga dihadapkan untuk bentuk cetakan warna pakej...

Santiago de Veraguasbeg pengasingan buahHayat perkhidmatan

Santiago de Veraguasbeg pengasingan buahHayat perkhidmatan

Dalam proses kering, penutup dan akan kering dalam oven terowong. Keadaan kering cetakan ofset biasa...

Saint LouisKotak makan tengahari beg terisolasiApa itu operasi dan apa syaratnya

Saint LouisKotak makan tengahari beg terisolasiApa itu operasi dan apa syaratnya

Pencetakan warna pakej yang tidak berdiri merancang pencetakan warna pakej yang tidak berdiri yang b...

Charlottebeg pengasingan foil tinNameKos yang berpatutan

Charlottebeg pengasingan foil tinNameKos yang berpatutan

Poteri sering digunakan sebagai alat makanan, alat, alat air dan alat ritual. Penghiasannya meliputi...

Petapabeg kainKepentingan kawalan pencemaran

Petapabeg kainKepentingan kawalan pencemaran

Dalam terma industri Jepun dan kosmetik, data baru menunjukkan bahawa pada bulan Agustus , jumlah pe...

Escazubeg pengisihan 6 inciPemprosesan dalam industri

Escazubeg pengisihan 6 inciPemprosesan dalam industri

Bekas dalaman -- pencetakan warna pakej bukan-berdiri bagi langsung dan bahan; bekas yang memerlukan...

评论列表

258HP138990173
2024-01-10 08:54:40

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. Las LomasPembuat beg pengisihan panas Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

122HP117294921
2024-01-10 09:39:23

Saya membeli banyak daripada anda Las LomasPembuat beg pengisihan panas dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

632HP195506591
2024-01-10 09:00:33

Saya membeli banyak daripada anda Las LomasPembuat beg pengisihan panas dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。