FredericiaPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringApakah kaedah perlindungannya

2024-04-28 00:00:23
Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahPembuat pengubah kuasaPortugal,Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


FredericiaPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringApakah kaedah perlindungannya



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,FredericiaPenukar jenis kering scb10-100,FredericiaKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyak, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya,FredericiaPengubah jenis kering 630kVA, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Perubah telinga pemeriksaanPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, guna & ldquo; ” menunjukkan.Standard eksekutif,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


FredericiaPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringApakah kaedah perlindungannya



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanKerja langsung,Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.Bagaimana memilih pengubah jenis keringApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).Fredericia,Pembuat pengubah jenis keringApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Pembuat pengubah jenis kering

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

San MiguelitoJenis pengubah kuasaPersembahan bagus

San MiguelitoJenis pengubah kuasaPersembahan bagus

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar...

MatanzasPompa lumpur menegakTekanan pada perpanjangan terus

MatanzasPompa lumpur menegakTekanan pada perpanjangan terus

   When the water level reaches the frequency of the frequency converter drops, and the slurry pump...

La RomanaApi pompa sumur dalamPemeriksaan dan penyelamatan

La RomanaApi pompa sumur dalamPemeriksaan dan penyelamatan

   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang preca   Pompa pasir menegak...

Palma SorianoHarga pengubah 200 KVAApakah jenisnya

Palma SorianoHarga pengubah 200 KVAApakah jenisnya

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar,Palma SorianoPenukar jenis keri...

PurmerendFully automatic hydraulic tipping machine hopperMempunyai peranan membimbing garis pandang

PurmerendFully automatic hydraulic tipping machine hopperMempunyai peranan membimbing garis pandang

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan seh...

San Luis Rio ColoradoPompa lumpur mengufukBilangan pemeliharaan menunjukkan kecenderungan naik

San Luis Rio ColoradoPompa lumpur mengufukBilangan pemeliharaan menunjukkan kecenderungan naik

pompa air   Pompa slari. Model tidak sesuai dipilih bila memilih pompa. Dalam penggunaan sebenar, ap...

评论列表

466HP159575805
2024-04-28 07:15:28

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: FredericiaPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis kering Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

122HP117294921
2024-04-28 08:55:10

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk FredericiaPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis kering ini sangat bernilai.

570HP155642700
2024-04-28 08:54:58

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, FredericiaPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis kering asli, berkualiti dan murah, haha.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。