MonsBina dan pemasangan penyimpanan sejukFenomena semasa digunakan

2024-04-27 01:40:45
632HP195506591tenaga45

Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, jamur atau alga atau tikus.Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Mons,Bentangan keseluruhan unit adalah masuk akal dan warna adalah. Struktur pemasangan setiap jenis unit mesti konsisten.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Tabor,Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, ia akan automatik penggera, yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.


MonsBina dan pemasangan penyimpanan sejukFenomena semasa digunakan



Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Kerana pendinginan perlahan semua peralatan akan menghabiskan tenaga elektrik semasa operasi. Jika pendinginan perlahan, peralatan akan berhenti dan tidak dapat menghabiskan tenaga elektrik, jadi muatan elektrik tidak akan dikenakan. Sebagai peralatan penggunaan tenaga tinggi, penggunaan tenaga sehari-hari penyimpanan sejuk adalah relatif besar. Jika kesan pendinginan tidak baik, biaya penggunaan tahunan akan secara langsung gandakan beberapa kali. Selain itu jika peralatan berfungsi untuk masa yang lama, kehidupan perkhidmatan akan dikurangkan sesuai dengan itu, yang adalah sesuatu yang pengguna tidak mahu melihat.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Konsultasi dalam talian,Dalam proses menyadari impian anda, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan,MonsBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk buah, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.


MonsBina dan pemasangan penyimpanan sejukFenomena semasa digunakan



Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.servis teknikalStruktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan yang telah dipabrik. Ia dibuat ke komponen yang telah dipabrik penyimpanan sejuk termasuk penghalang uap dan plat pengisihan panas untuk memastikan pemasangan di lokasi. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa,MonsYang adalah peti sejuk yang baik, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Titik lain ialah tindakan penyelenggaran tanah di dalam jualan besar gudang penyelenggaran segar. Kerana lantai besar gudang penyimpanan segar yang diperbuat pada skala besar juga papan pengisihan panas, akan ada banyak a is di atas tanah dalam proses penggunaan, sehingga apabila membersihkan lapisan ais ini, anda perlu memperhatikan untuk tidak memukul mereka dengan palu atau sekop, kerana ia akan merusak papan pengisihan panas di atas tanah. Jika papan pengisihan panas rosak ia akan mempengaruhi prestasi pengisihan panas dalam penjualan besar gudang penyimpanan segar.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Mons,. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII,MonsInstallation of small cold storage company, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KesadaSistem pengurusan perubatanPemeriksaan dimensi

KesadaSistem pengurusan perubatanPemeriksaan dimensi

Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator...

LantianPemasangan storan sejukEkosistem inovasi saintifik dan teknologi

LantianPemasangan storan sejukEkosistem inovasi saintifik dan teknologi

Semasa produksi penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang, lebar dan tebal tert...

GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukKemampuan pemasangan dan penyelamatan

GinotegaPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejukKemampuan pemasangan dan penyelamatan

Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormal...

RamaApa pemasangan penyimpanan sejukIndustri ini sedang bertambah baik

RamaApa pemasangan penyimpanan sejukIndustri ini sedang bertambah baik

Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna piring baja garam, piring baja stainless st...

LanguireYang mana yang baik untuk pemasangan penyimpanan sejukCurrikulum Pembangunan

LanguireYang mana yang baik untuk pemasangan penyimpanan sejukCurrikulum Pembangunan

Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pe...

Joe BaboPemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaanPerbandingan kualiti produk dan kaedah pemilihan

Joe BaboPemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaanPerbandingan kualiti produk dan kaedah pemilihan

Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai k...

评论列表

263HP148803710
2024-04-27 10:21:07

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. MonsBina dan pemasangan penyimpanan sejuk Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

275HP127226562
2024-04-27 08:56:41

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak MonsBina dan pemasangan penyimpanan sejuk tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

535HP136858825
2024-04-27 08:48:47

MonsBina dan pemasangan penyimpanan sejuk Minimum berapa, boleh borong

122HP117294921
2024-04-27 10:38:51

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda MonsBina dan pemasangan penyimpanan sejuk dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。