DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sanaBolehkah kita bekerja di bawah tanah

2024-04-27 00:08:05
632HP195506591tenaga52

Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Dzyarzhynsk,Sama ada ada masalah dengan sistem baris penyimpanan atmosfer terkawal pertama. Selepas masalah baris dibuang, periksa sama ada penyimpanan sejuk dimuatkan berlebihan. Jika ada masalah dengan baris, sila uruskan pada masa. Apabila kuasa dimuatkan berlebihan, kuasa atau meningkatkan kuasa dua baris.Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Alcovendas,Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jenis barang yang mengelilingi. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk ia patut ditentukan mengikut jenis, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun, kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik boleh ditujukan, dan saiz pembangunan penyimpanan sejuk boleh diharapkan dalam kombinasi dengan kadar kapasitas penyimpanan sekitar .-..Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.


DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sanaBolehkah kita bekerja di bawah tanah



On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, resistensi sirkulasi meningkat, dan konsumsi kuasa meningkat. Oleh sebab itu, hancur pada masa. Pay attention to the maintenance of the evaporator of the controlled atmosphere storage system. If the evaporator freezes, it will affect the normal use of the controlled atmosphere storage. How to defrost in time? The current scheme of the controlled atmosphere storage includes: manual defrosting, which is simple and easy, and has little impact on the storage temperatureBiasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Professional adalah raja,DzyarzhynskMana syarikat pemasangan penyimpanan sejuk mempunyai,Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Sediakan, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan, periksa kualiti bahan dan model, dan memulakan pemasangan penyimpanan sejuk selepas pengesahan.Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik,DzyarzhynskPemasangan kecil beku, struktur bangunan juga rentan. Oleh itu bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.


DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sanaBolehkah kita bekerja di bawah tanah



Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Kerja langsung,Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Sebuah saluran udara biasanya ditetapkan dalam penyimpanan sejuk sayuran. Aliran udara dari mulut saluran udara atas meletup ke dinding dan garis produk bawah, kembali ke tengah, diserap oleh bahagian bawah penapis, dan penapis menghisap dan kembali ke saluran udara lagi.Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized,DzyarzhynskDesign dan pembangunan penyimpanan sejuk, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular,Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu, bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama, semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, julat fluktuasi set suhu gudang tidak sepatutnya terlalu besar untuk mencegah tekanan positif dan negatif berlebihan daripada merusak tubuh gudang.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan mengeluarkan, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sanaBuka cara untuk menyimpannya

DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sanaBuka cara untuk menyimpannya

Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap...

评论列表

263HP148803710
2024-04-27 07:47:54

DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sana Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

275HP127226562
2024-04-27 08:41:47

DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sana Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

535HP136858825
2024-04-27 08:07:55

Penjual yang baik, DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sana barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

466HP159575805
2024-04-27 09:02:44

Izinkan saya menilai ini DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sana, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

717HP127443542
2024-04-27 08:56:04

Ha ha. DzyarzhynskStoran sejuk dipasang di sana Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。