ChinandegaPengubah kuasa 1200kvaPengenalan kepada organisasi dan prinsip kerja

2023-01-23 02:30:06
122HP117294921Mesin dan peralatan industri193

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik,ChinandegaPasar pengubah jenis kering, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Chinandega,Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Jalapa,Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.


ChinandegaPengubah kuasa 1200kvaPengenalan kepada organisasi dan prinsip kerja



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus ular, kucing dan burung,ChinandegaPrice of dry-type transformer, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Bunyi dalam kes kegagalan fasaBerapa harganya?,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Manufacturing process and steps of dry-type transformer


ChinandegaPengubah kuasa 1200kvaPengenalan kepada organisasi dan prinsip kerja



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakasal,Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubahLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas,ChinandegaGrad insulasi pengubah tenggelam minyak, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Chinandega,Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BasseterrePompa sumur yang dalamKemajuan pembangunan dipercepat

BasseterrePompa sumur yang dalamKemajuan pembangunan dipercepat

   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam, kita juga akan tahu bahawa bahagian-bahagian i...

San Pedro SacatepequezPompa saluran paip airHarga akan naik selepas perayaan

San Pedro SacatepequezPompa saluran paip airHarga akan naik selepas perayaan

San Pedro SacatepequezPompa lumpur cair pengeboran,erati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara im...

DessalinesBaigang deep well pumpKawasan apa yang boleh dilaksanakan

DessalinesBaigang deep well pumpKawasan apa yang boleh dilaksanakan

   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, k...

Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan...

Antigua dan BarbudaModel pengubah kuasa jenis keringharga kos

Antigua dan BarbudaModel pengubah kuasa jenis keringharga kos

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as...

ChambasPenyelam pompa sampahKnowledge of

ChambasPenyelam pompa sampahKnowledge of

   Reasonable.erati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti...

评论列表

466HP159575805
2023-01-23 11:17:26

Saya membeli banyak daripada anda ChinandegaPengubah kuasa 1200kva dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

122HP117294921
2023-01-23 10:11:58

ChinandegaPengubah kuasa 1200kva Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

409HP184720764
2023-01-23 09:47:01

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​ChinandegaPengubah kuasa 1200kva. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

256HP158312377
2023-01-23 11:20:56

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, ChinandegaPengubah kuasa 1200kva sangat baik, seperti bos.

709HP180518493
2023-01-23 10:20:33

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, ChinandegaPengubah kuasa 1200kva sangat baik, seperti bos.

632HP195506591
2023-01-23 11:13:45

Bolehkah anda memberi saya ChinandegaPengubah kuasa 1200kva spesifikasi terperinci?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。