GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesionalAdakah aplikasi meningkatkan efisiensi kerja

2024-04-28 00:18:30
632HP195506591tenaga47

Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka,Pemilihan bahan pengasingan panas penyimpanan sejuk penggunaan bahan pengasingan panas penyimpanan sejuk disesuaikan dengan masa. Ia khusus dalam pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, marka lama, tetapi juga mempunyai prestasi mahal.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Nalchiti,Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Tahap awal peralatan penyimpanan sejukPembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan, seperti industri makanan, industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.


GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesionalAdakah aplikasi meningkatkan efisiensi kerja



Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan,GrubokoyePeralatan pendinginan farmaceutik, tubuh tombol akan menegak perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan ventil pendingin. Tombol solenoid akan dipasang secara mengufuk, dan perhatikan arah keluar cair.Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Perbaikan kualiti,Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].


GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesionalAdakah aplikasi meningkatkan efisiensi kerja



Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik dengan jarak mm dan mm di luar.Cipta kecerdasan,Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,GrubokoyePenyimpanan sejuk buah,Karakteristik fungsi khusus mesin segar.Sama ada ada tanah pada kondensator dan penyebaran panas yang tidak baik akan menyebabkan tekanan kondensasi terlalu tinggi bagi peti sejuk. Untuk melindungi kompresor, mesin berhenti berjalan di bawah tindakan pengawal tekanan. Apabila penyebaran panas adalah baik,GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk dan penyimpanan beku cepat, tekan butang reset hitam pada pengawal tekanan, dan mesin boleh memulakan operasi secara automatik.Grubokoye,Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang, dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Bandar LamaHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilPenghantaran cepat

Bandar LamaHarga pemasangan penyimpanan sejuk kecilPenghantaran cepat

Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan mema...

YaguajieStoran sejukBagaimana untuk keluar sekarang

YaguajieStoran sejukBagaimana untuk keluar sekarang

Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi...

grudoc baruBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahApakah keuntungan yang tidak diketahui

grudoc baruBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahApakah keuntungan yang tidak diketahui

Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setia...

EcatepecVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecilFaktor suhu tinggi

EcatepecVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecilFaktor suhu tinggi

EcatepecSistem pengurusan gudang farmaceutik,Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati...

KayMakanan segar bekuKategori aplikasi dan mod pemasangan bagi

KayMakanan segar bekuKategori aplikasi dan mod pemasangan bagi

- tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakPerhatian untuk memb...

LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatanBagaimana untuk memilih beberapa bentuk

LeonPemasangan penyimpanan sejuk perubatanBagaimana untuk memilih beberapa bentuk

kemudian memasang lantai - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, pilih lanta...

评论列表

258HP138990173
2024-04-28 07:44:22

Akhirnya dapat GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

275HP127226562
2024-04-28 07:28:26

Syarikat anda GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

938HP166090698
2024-04-28 09:00:35

Ia patut dipuji, sangat bagus, GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional Saya sangat menyukainya.

122HP117294921
2024-04-28 07:47:04

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

709HP180518493
2024-04-28 07:44:35

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional pada dasarnya berpuas hati.

632HP195506591
2024-04-28 09:15:36

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian GrubokoyePemasangan penyimpanan sejuk profesional, terima kasih banyak!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。