KastsyukovichyYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikCara menghasilkan

2023-09-30 19:36:31
Kastsyukovichy1600KVA transformer price,

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Corralillo,Kebocoran minyak dari radiator paip panasDengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


KastsyukovichyYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikCara menghasilkan



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA,KastsyukovichyPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnya, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Piawai inspeksi,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


KastsyukovichyYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikCara menghasilkan



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Jabatan jualan,Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.Pengubah terbenam minyakKastsyukovichy,Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Nai sur SeinePlatform angkat elektrik hidraulikmembekalkan

Nai sur SeinePlatform angkat elektrik hidraulikmembekalkan

Apabila melakukan pemeriksaan perlahan, perlu memadamkan bekalan kuasa. Pada masa ini, prinsip sirku...

JiangsuPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikPerpustakaan Produk

JiangsuPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikPerpustakaan Produk

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguMenyesuaikan silinder minyak.Jiangsu,Ia mempunyai fu...

AcajutlaTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran bergolek

AcajutlaTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakProses pengeluaran bergolek

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk m...

DelmasPompa lumpur tenggelam garis sampahPenjagaan awal

DelmasPompa lumpur tenggelam garis sampahPenjagaan awal

   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.   The...

Monte PlataBaigang deep well pumpPrinsip penutup dan ciri-ciri struktur bagi

Monte PlataBaigang deep well pumpPrinsip penutup dan ciri-ciri struktur bagi

   Keempat, parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran,Monte PlataPompa slurry tahap tunggal...

IndianapolisPengubah kuasa tambang Ks11Pembangunan industri memberi momentum baru

IndianapolisPengubah kuasa tambang Ks11Pembangunan industri memberi momentum baru

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi...

评论列表

258HP138990173
2023-09-30 19:43:04

Syarikat anda KastsyukovichyYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

938HP166090698
2023-09-30 21:05:32

Pembungkusan KastsyukovichyYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

535HP136858825
2023-09-30 20:26:39

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

466HP159575805
2023-09-30 20:00:59

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, KastsyukovichyYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

709HP180518493
2023-09-30 21:31:37

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, KastsyukovichyYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

717HP127443542
2023-09-30 19:48:07

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​KastsyukovichyYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。