PescaraKllimping bimbitCara melakukan penyelenggaraan semasa musim

2024-05-04 01:52:18

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.Pescara,Penghapusan dan penuhian bahan bakar minyak paksi hidraulik adalah penting untuk membuang kotoran dari minyak, tetapi mengosongkan seluruh sistem hidraulik juga penting. Ini adalah cara yang boleh dipercayai untuk mengeluarkan sifat-sifat sistem, minyak hidraulik oksidasi, dan bahan-bahan berbahaya lainnya.Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.Minami-rinkan,Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka,PescaraJembatan boarding tetap, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.


PescaraKllimping bimbitCara melakukan penyelenggaraan semasa musim



Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.Apabila menyala dan memotong jambatan boarding bergerak, kasut dengan paku besi atau kasut canvas tidak patut dipakai, sarung tangan terpisah tidak boleh kurang dari mm,Ia dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.


PescaraKllimping bimbitCara melakukan penyelenggaraan semasa musim



Suhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, ciri-ciri, dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.indeks kualiti,Ia diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan,PescaraJembatan penerbangan teleskopik, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.Apabila menyimpan dan membersihkan dalaman jambatan naik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian, mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan, dan menghindari kemalangan.Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.Pescara,Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

PescaraKllimping bimbitTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

PescaraKllimping bimbitTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

PescaraPembuat jambatan naik automobile,Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengik...

评论列表

275HP127226562
2024-05-04 09:40:52

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini PescaraKllimping bimbit memang bagus, cukup bertuah.

938HP166090698
2024-05-04 10:13:19

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

881HP198728332
2024-05-04 10:15:19

PescaraKllimping bimbit Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

122HP117294921
2024-05-04 09:21:12

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

717HP127443542
2024-05-04 10:51:20

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, PescaraKllimping bimbit sangat baik, seperti bos.

632HP195506591
2024-05-04 09:09:53

Kerjasama dengan anda sangat baik, PescaraKllimping bimbit kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。