PapenderchtPemulihan Semi-AutomatikKesan perlindungan yang baik

2023-09-11 03:19:32
938HP166090698Mesin dan peralatan industri114

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.Jika lif berada di arah bawah, dan secara automatik membuka pintu lif.Papendercht,Lif tambang digunakan untuk mengangkut pegawai dan barang di tambang.Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.Perico,Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator,PapenderchtLift Duduk Rumah Villa, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjahBanyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.


PapenderchtPemulihan Semi-AutomatikKesan perlindungan yang baik



Ada telefon api di dalam kereta lif api.Pada tahun , Hua Cailin, yang pernah bekerja sebagai ketua di Syarikat Shenchangyang yang dijalankan oleh Amerika, secara peribadi membuka Huakaiji Elevator Water and Power Railway Factory di No. , Lane , Changde Road, Shanghai terlibat dalam perniagaan pemasangan dan pemeliharaan lif. Fabrik ini menjadi perusahaan teknik lif pertama yang dibuat oleh orang Cina.b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin,PapenderchtPemulihan semula bimbit, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.Garis produk,Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah


PapenderchtPemulihan Semi-AutomatikKesan perlindungan yang baik



Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.tawaran, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjahLif pusat adalah lif sepenuhnya automatik yang dikembangkan berdasarkan isyarat, yang kebanyakan berbeza dari isyarat dalam bahawa ia boleh mencapai operasi bebas pemandu.Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.Papendercht,Keukuran elevator dan escalator shafts (III)High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung,PapenderchtLift penglihatan villa rumah, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

PapenderchtPemulihan Semi-AutomatikApa kelebihan dalam industri perlindungan

PapenderchtPemulihan Semi-AutomatikApa kelebihan dalam industri perlindungan

Jika lif sudah di lantai pertama,PapenderchtLift tahap tetap, segera buka pintu lif dan masukkan ke...

评论列表

275HP127226562
2023-09-11 11:35:46

Raya tak lama lagi, boleh PapenderchtPemulihan Semi-Automatik dapat diskaun?

466HP159575805
2023-09-11 11:59:14

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

409HP184720764
2023-09-11 12:18:28

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

256HP158312377
2023-09-11 11:27:07

Baru terima barang, sangat bagus, PapenderchtPemulihan Semi-Automatik berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

632HP195506591
2023-09-11 11:56:42

Jarang beli PapenderchtPemulihan Semi-Automatik, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。