Uhersky BrodSaiz pengubah jenis keringAnalisis pasaran spot

2024-05-04 00:09:24

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi,Uhersky BrodParameter pengubah terjun minyak 1250kva, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Uhersky Brod,Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.Segel kebocoran minyakVihti,Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Mod wayar pengubah jenis kering:


Uhersky BrodSaiz pengubah jenis keringAnalisis pasaran spot



Bunyi pengubah jenis kering berasal dariBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahOperasi pengubah tenggelam minyakpenjual besar,Pada pengurusan muatan:Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


Uhersky BrodSaiz pengubah jenis keringAnalisis pasaran spot



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Jabatan Kualiti,Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting,Uhersky BrodHarga pengubah terbenam minyak, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan,Dalam kehidupan harian tertentu, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

WijchenPlatform angkat tetap hidraulikSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian

WijchenPlatform angkat tetap hidraulikSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian

WijchenPembuat platform angkat hidraulik,Keuntungan pembuatan dan pembuatan trak platform tetap: Apl...

KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiAnalisis indeks prestasi mekanikal

KoflachKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiAnalisis indeks prestasi mekanikal

Dry type transformer factorySelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam ia boleh dipind...

GuangxiJembatan naik bimbit 10 tonBantu perniagaan meneruskan operasi

GuangxiJembatan naik bimbit 10 tonBantu perniagaan meneruskan operasi

Kemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini,...

LeipzigPlatform angkat hidraulik elektrikPasar panas

LeipzigPlatform angkat hidraulik elektrikPasar panas

Semua orang tahu bahawa keselamatan kampus sangat penting kerana ia secara langsung mempengaruhi rib...

ReginaPengubah kuasa suaiCara memilih yang betul

ReginaPengubah kuasa suaiCara memilih yang betul

Sebab api dalam pengubah kuasaApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan...

PwotskJembatan pengangkutan gudangPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

PwotskJembatan pengangkutan gudangPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen,PwotskMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naik,...

评论列表

161HP196399230
2024-05-04 07:32:34

Uhersky BrodSaiz pengubah jenis kering Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

258HP138990173
2024-05-04 07:59:50

Haha, Uhersky BrodSaiz pengubah jenis kering diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

275HP127226562
2024-05-04 07:29:07

Jarang beli Uhersky BrodSaiz pengubah jenis kering, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

938HP166090698
2024-05-04 07:37:01

Baru terima barang, sangat bagus, Uhersky BrodSaiz pengubah jenis kering berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

717HP127443542
2024-05-04 07:29:47

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, Uhersky BrodSaiz pengubah jenis kering memang sangat bagus, terima kasih!!!

570HP155642700
2024-05-04 09:02:07

Uhersky BrodSaiz pengubah jenis kering Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. Uhersky BrodSaiz pengubah jenis kering Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。