RurmondPlatform penangkapan trekPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasangan

2024-05-07 01:21:26

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?Rurmond,Fixed hydraulic lifting platform power-saving tips&flash& mdash; Lif tetap yang berfungsi dalam muatan nominal boleh memastikan operasi normal peralatan. Walaupun dalam proses berat dan berlebihan, ia hanya akan membuang tenaga, dan memegang aplikasi mentega biasa. Ini adalah perincian yang banyak pelanggan akan mudah memperhatikan apabila mereka dalam penggunaan sehari- hari. Sebagaimana masa penggunaan meningkat, pecahan antara pin juga meningkat, biasanya disertai oleh bunyi keras. Butter boleh mengurangi pecahan, Untuk mengurangi generasi tenaga tak berguna dan mengendalikan tenaga elektrik, ia cukup. Ini adalah keterampilan kerja. Orang yang mengalami pengalaman dalam lif hidraulik dan lif kargo akan tahu kapan untuk mencapai tinggi sasaran sebelum melepaskan butang. Sebab inersi, lif elektrik akan naik untuk jarak tertentu. Selepas masa yang panjang berkumpul, pengendalian yang betul akan mempunyai kesan penyelamatan tenaga yang signifikan.Adjusting the oil pipe.Shepparton,Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan,RurmondPlatform mengangkat garpu gunting bergerak, perlu menggantikannyaApabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, mari kita perkenalkan diri kepada anda.


RurmondPlatform penangkapan trekPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasangan



Menangkat dan menurunkanApabila bekerja pada platform perkara pertama yang perlu dilakukan adalah menggunakan kaki spiral, bukan pada tingkat tanah, dan tidak pada cerun yang tegak.Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun,RurmondPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakanStrategi pakej,RurmondPlatform penunggang jenis trek panduan,Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.Menyesuaikan unit kuasa.Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.


RurmondPlatform penangkapan trekPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasangan



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Pengurusan ekonomi,Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.Applicable environment: Indoor or outdoor Applicable temperature: Safety device Safety rocker: When the equipment is running and rising, the rocker will automatically prevent wheelchair platform.Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perluRurmond,Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.Semak keadaan pakaian penion dan rak

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

DetroitKendaraan platform angkat hidraulik kakiPengilang memberitahu anda fokus membeli

DetroitKendaraan platform angkat hidraulik kakiPengilang memberitahu anda fokus membeli

DetroitPlatform angkat hidraulik 5 ton,Pada dasarnya, yang di atas adalah beberapa sebab untuk menin...

DiestPompa pembuangan saluran paip tidak terkunciRuang paparan kuat

DiestPompa pembuangan saluran paip tidak terkunciRuang paparan kuat

   Pompa lumpur bermaksud terutama untuk menyebarkan aliran, jadi meter aliran (meter) akan dipasan...

Lv LiangJembatan pengangkutan gudangKesan demonstrasi dalam industri telah mencapai hasil

Lv LiangJembatan pengangkutan gudangKesan demonstrasi dalam industri telah mencapai hasil

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang dik...

HoornPlatform penunggang jenis trek panduanSemua faedah habis, harganya naik sedikit

HoornPlatform penunggang jenis trek panduanSemua faedah habis, harganya naik sedikit

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususPipa boleh b...

AtlantaTrak angkat hidraulikInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

AtlantaTrak angkat hidraulikInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

Pemilihan peralatan patut mempertimbangkan persekitaran tertentu. Lift kargo elektrik adalah jenis p...

TielMoving the boarding bridgeGaris panduan penyelenggaraan

TielMoving the boarding bridgeGaris panduan penyelenggaraan

Kebanyakan pekerja yang bertugas dalam jambatan boarding hidraulik tidak menerima latihan profesiona...

评论列表

161HP196399230
2024-05-07 09:57:22

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak RurmondPlatform penangkapan trek tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

258HP138990173
2024-05-07 08:54:03

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan RurmondPlatform penangkapan trek, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

938HP166090698
2024-05-07 10:17:15

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian RurmondPlatform penangkapan trek, terima kasih banyak!

881HP198728332
2024-05-07 09:49:32

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda RurmondPlatform penangkapan trek dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

256HP158312377
2024-05-07 09:00:38

Saya akan membelinya pada masa hadapan RurmondPlatform penangkapan trek dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

632HP195506591
2024-05-07 08:50:46

Ya, RurmondPlatform penangkapan trek kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。