JinzhongJembatan boarding tetapCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

2023-09-21 01:02:28

Sebelum memuatkan, membuang,JinzhongJembatan boarding, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?Jinzhong,Masalah saluran mungkin telah kehilangan operasi biasa, dan pegawai perbaikan patut segera memberitahu pegawai perbaikan. Jika ada risiko atau masalah mekanik yang berpotensi, bekalan kuasa patut dihentikan segera. Bahagian perbaikan patut diperbaiki dan dijelaskan, dan diperiksa sebelum digunakan untuk memastikan tiada kesalahan operasi. Apabila memperbaiki saluran, support equipment should be installed to prevent the channel from descending. Bahan-bahan mentah utama yang digunakan oleh kilang kami adalah: sokongan utama: paip besi bentuk istimewa digunakan. Maklumat jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm. Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan. Ban: Kekuatan tinggi, dan ban tekanan tinggi.Pada permulaan penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betulMississauga,Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics, postal and telecommunications, transportation, electricity, industry and mining, enterprises, etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, valve kembalinya dilepaskan, jambatan naik turun,JinzhongJembatan naik hidraulik tetap, dan piring bibir terletak dengan lancar di belakang kenderaan. Jembatan dan kenderaan telah diatur dengan selamat dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, lepaskan rantai tetap, tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik memandu kenderaan, dan tetapkan semula jembatan naik.Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat di antara banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.


JinzhongJembatan boarding tetapCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan



Persekitaran kerja: Kualiti persekitaran kerja juga adalah faktor yang sangat mempengaruhi prestasi produk jambatan papan. Apabila digunakan dalam persekitaran yang kasar, ia merupakan ujian yang berat untuk kualiti jambatan papan papan dan juga perlu mempertimbangkan pemilihan bahan-bahan penghasilan untuk memastikan kualiti produk.Main technical indicators: Large dynamic load: T Large static load: T Large width: M Large length: M Electric hydraulic imported from France assembled mobile hydraulic boarding bridge is widely used in cargo platforms and mobile loading and unloading places without loading and unloading equipment, and is a cargo auxiliary equipment used in conjunction with forklifts. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan forklift (shè bè i) ditetapkan di platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.Helaian Petikan,JinzhongJembatan boarding jenis platform,Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.Sebelum memuatkan, membuang dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian pada jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi pada jambatan papan patut disesuaikan dengan kuat bersama dengan kereta. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.


JinzhongJembatan boarding tetapCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan



Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrikSedia dan efisienSemasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.Kekuatan tinggi& ' U& ' Rencana sinar bentuk boleh memastikan ia tidak membentuk semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi. Pilih plat baja garis anti slip untuk menyediakan fungsi anti slip yang luar biasa untuk saluran. Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah kerosakan tidak sengaja pada kanal kaki. Terdapat tongkat sokongan yang memastikan perlindungan pegawai masuk ke dalam jambatan naik untuk perlindungan.Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan, kestabilan, kestabilan, pembawa muatan, fleksibiliti, efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, penyelesaian di lokasi dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.Jinzhong,Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betulMinyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

PachukaSaiz pengubah jenis kering 4000Langkah penggabungan dan penyusunan semula syarikat

PachukaSaiz pengubah jenis kering 4000Langkah penggabungan dan penyusunan semula syarikat

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi,...

DabasJembatan boarding mudahPetua mengenai operasi industri

DabasJembatan boarding mudahPetua mengenai operasi industri

Saiz kerja: Tersuai mengikut keperluan pelanggan bukan piawai, saiz merupakan pertimbangan utama bag...

ZhejiangJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapPembezaan faedah industri

ZhejiangJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapPembezaan faedah industri

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang...

Lexington-FayetteBridge Mobile Boarding BridgeAnalisis ketahanan kakisan

Lexington-FayetteBridge Mobile Boarding BridgeAnalisis ketahanan kakisan

Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanj...

Bandar OklahomaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah

Bandar OklahomaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator...

Qian'anJembatan naik bimbit hidraulikMenggalakkan rawatan kumbahan

Qian'anJembatan naik bimbit hidraulikMenggalakkan rawatan kumbahan

Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang...

评论列表

161HP196399230
2023-09-21 09:43:11

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali JinzhongJembatan boarding tetap.

258HP138990173
2023-09-21 09:11:16

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

275HP127226562
2023-09-21 09:00:36

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini JinzhongJembatan boarding tetap. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

881HP198728332
2023-09-21 08:26:48

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari JinzhongJembatan boarding tetap, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

466HP159575805
2023-09-21 09:24:52

JinzhongJembatan boarding tetap Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

717HP127443542
2023-09-21 09:23:22

Sayang, JinzhongJembatan boarding tetap Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。